Article

Christian Tinggaard

Næste generation Digital Post

Next generation Digital Post, Næste generation Digital Post, ny Digital Post løsning – kært barn, mange navne – hos os kalder vi det ‘NgDP’.​

Digitaliseringsstyrelsen har udviklet en ny Digital Post-løsning. Resultatet er; Næste generation Digital Post, der går live ultimo november 2021. Herefter udgår den gamle løsning, som vi kender den i dag – og det stiller nye krav til brugerne.​

Du skal ikke sørge for noget

Som eksisterende kunde hos Charlie Tango Customer Communication Management og KMD behøver du ikke gøre noget for at blive klar til NgDP, hvis du blot ønsker at fortsætte med at anvende Digital Post som hidtil. Vi tager hånd om dig, og sørger for, at alt står klar til overgangen ultimo november. ​Har du ønsker om at gøre brug af de nye funktionaliteter, så har vi gjort det nemt for dig at komme i gang – og skulle du få brug for vores hjælp, så står vi klar.
Dette gælder også for nye kunder, som hurtigt og nemt vil kunne komme i gang hos os.

Gennem dialog rådgiver vi dig, og sikrer, at du og din myndighed forsat kan kommunikere rettidigt og sikkert med jeres borgere og virksomheder efter november 2021.​

Du behøver kun at gå ét sted hen. Hos os understøtter vi NgDP og via vores eget printcenter kan vi også stå for at producere og distribuere dine fysiske breve.

Du er fremtidssikret

Vi har altid understøttet den effektiviseringsagenda som til dels har drevet udviklingen i hvad offentlig ‘post’ er – både når det kommer til at sikre lovmedholdelighed, samt sikre at vores kunder er på den nyeste teknologi.​ Vi og vores kunder har været med helt fra starten. Den første store transformation var skiftet fra det fysiske brev til (første generation) Digital Post. ​Den transformation, der påvirker os alle ved udgangen af året, er skiftet til Næste generation Digital Post. Vi hjælper jer meget gerne på denne rejse​.

Læs vores 5-pager

Ofte stillede spørgsmål

Charlie Tango Customer Communication Management

Vi hjælper danske offentlige myndigheder med at designe og udsende borgerkommunikation i fremtidssikrede kanaler.

Vi bidrager med at rådgive og sikre at offentlige myndigheder forsat kan kommunikere rettidigt og sikkert på tværs af digitale kanaler og via fysisk print.

Således vil den enkelte borger agere på modtaget kommunikation så det kan understøtte en moderne og effektiv forvaltning.

I praksis får de offentlige myndighederne med NgDP mulighed for:​

  • Bedre opmærkning, der hjælper myndighederne med at reducere administrative omkostninger og forhindre spild​
  • Ny kontaktstruktur, der forbedrer brugeroplevelsen og sikrer GDPR compliance
  • Actions, der giver mulighed for booking af møde, digital underskrift og digital betaling

Med den nye Digital Post løsning får borgere og virksomheder en fremtidssikret, brugervenlig og sikker kommunikation med det offentlige – og omvendt.

Skulle du sidde inde flere med nogle spørgsmål, skal du endelig ikke tøve med at kontakte os på ngdp@charlietango.dk 

Share

Be Creative.Master Technology.

Want to get in touch? info@charlietango.dk